Lionhearts, czyli prawdziwy MMORPG-MMORTS

Kilka słów wprowadzenia:
Lionhearts: Crusade to jeden z najlepszych i najpopularniejszych projektów w Robloxie, który „dorobił się” 6 milionów graczy.
Taki sukces spowodował, że Credenzio Studios postanowili stworzyć niezależną produkcję działającą na silniku Unreal Engine 5 oraz oferującą znacznie więcej możliwości.
I tak powstał, poprawka, powstaje Lionhearts. Wczoraj wieczorem ruszyła zbiórka na Kickstarterze (TUTAJ), która ma wspomóc deweloperów i przyśpieszyć prace nad grą.
Po kilkunastu godzinach mamy już połowę kwoty (200k z 370k PLN), więc sukces crowdfundingu jest więcej niż pewny.
***
Jeśli chodzi o Lionhearts będzie to MMORPG-MMORTS z prawdziwego zdarzenia, który przeniesie do XII wieku, gdzie „napięcia w Ziemi Świętej eskalują w wojny między Krzyżowcami a Saracenami”.
Gracze mogą kontrolować lenna jako panowie, nakładać podatki, budować miasta i wynajmować nieruchomości innym graczom.
Gracze mogą dowodzić orszakami, prowadzić wojny i kierować dyplomacją w ciągle zmieniającej się walce o ziemię i wpływy. Monarchowie muszą równoważyć wewnętrzną politykę, handel i religię, rywalizując o dominację w Ziemi Świętej i poza nią.
Główne cechy Lionhearts:
- Jeden trwały otwarty świat, gdzie serwery są połączone w jedną całość.
- Każda lokalizacja istnieje tylko w jednej instancji, bez potrzeby przełączania się między serwerami
- Ekonomia w czasie rzeczywistym
- 16 frakcji
- 14 typów gildii
- Ponad 60 ścieżek kariery
- 4 religie
- Ograniczenie liczby NPC do minimum
- To gracze mają kontrolować wszystko, od polityki i wojny po handel
Lionhearts jest inspirowany Mount and Blade: Bannerlord , Assassin's Creed, Helldivers i EVE Online, chociaż z naszej strony dołożylibyśmy również Foxhole czy Anvil Empires. To po prostu wielki wieloosobowe doświadczenie, gdzie każdy trybik (gracz) ma znaczenie, nawet jeśli jego rolą jest przewóz towarów czy wydobywanie surowców.
https://store.steampowered.com/app/3348690/Lionhearts/