Ludzie nie dali się nabrać na „nowego” Nether

No i chwała Bogu, bo to pokazuje, że twórcy nie mogą nam bezczelnie wciskać tego samego w „nowym” opakowaniu.
A taki jest właśnie Nether: The Untold Chapter – podobno odświeżona wersja survivalowego „urban MMO”, który może i kilka lat temu miał dobry start, ale potem kompletnie upadł. Między innymi przez brak aktualizacji oraz totalną niekompetencję producentów, którzy pozwolili mu zginąć.
„Nowa” wersja gry wystartowała w ubiegłym tygodniu i zaliczyła bardzo bolesny początek. Liczba graczy oscyluje wokół 100 osób online.

Może gdyby Nether: The Untold Chapter działał w modelu Free-To-Play byłoby lepiej, ale nawet chyba to nie gwarantowałby sukcesu. Po prostu marka Nether już się skończyła i ludzie nie chcą ładować pieniądze w odgrzewanego kotleta.
Ze 100 osobami online The Untold Chapter długo nie pociągnie.