Magic: Legends opowiada o systemie artefaktów, który jest raczej standardowy
Guru kilka dni temu pisał Wam o systemach rozwoju postaci w Magic: Legends. Ja tym razem pomarudzę Wam o artefaktach, będących uzupełnieniem tych opcji. Pozwolą na większą customizację oraz swobodę w obrębie budowania bohatera według własnych upodobań.
Artefakty w Magic: Legends nie będą zagrywane z ręki, jako karty, jak to ma miejsce w Magic: The Gathering. Będą to permamentne przedmioty, przypisane do naszej postaci, a konkretnie ekwipunku. Zostaną podzielone na trzy kategorie: Lesser, Greater, Legendary. Każdy z nich będzie modyfikował w określony sposób nasze umiejętności, jeśli zdecydujemy się go aktywować.
Same artefakty będziemy mogli również ulepszać. Trzeba będzie zbierać specjalne fragmenty reliktów, które wzmocnią siłę przedmiotu. Do tego deweloperzy poinformowali o systemie synergii, który pozwoli na grupowanie artefaktów o współpracujących ze sobą efektach w celu zwiększenia ich mocy. Artefakty mają służyć zmianie gameplayu w obrębie danej klasy o tej samej talii kart oraz zapewnić większą swobodę przy dostosowywaniu zabawy pod własne dyktando.
Sam system nie jest w żaden sposób oryginalny, ale wygląda na to, że w przyjemny sposób uzupełni poprzednie opcje budowania własnego herosa oraz zapewni pewną elastyczność. Wszystko rozbije się o ilość oraz zróżnicowanie efektów, jakie zapewnią.
Magic:Legends znajduje się obecnie w fazie Pre-Alpha. Otwarte testy beta planowane są jeszcze na ten rok.