Magic: Legends właśnie stał się lepszy. "Prawie 500 poprawek do gry"
Jaki był najpoważniejszy zarzut w stosunku do Magic: Legends? Wiadomo. Strona techniczna gry.
Pomimo spełnienia rekomendowanych wymagań sprzętowych, nowy Action-MMO od twórców Neverwinter i Star Trek Online wciąż działał tragicznie. Masa osób nie mogła normalnie/płynnie zagrać, bo albo fps’y leciały na łeb na szyję, albo freezował nam się ekran, albo po prostu wywalało nas do pulpitu.
Nic więc dziwnego, że w pierwszej kolejności Cryptic Studios postanowiło się zająć właśnie ogólnie pojętą optymalizacją. Część zmian została już wdrożona do Magic: Legends, część wciąż czeka na wprowadzenie.
Wczorajszy update – największy od czasu premiery Open Bety – wprowadził prawie 500 poprawek, co powinno spowodować, cytuję, “znaczną poprawę jakości gry”.
Równocześnie nastąpiły zmiany w procesie rozgrywki. Magic: Legends posiada teraz krótszy early-game, szybszą progresję misji oraz łatwiejszą “szybką podróż” (fast travel). A to tylko przedsmak. Przez następne tygodnie Cryptic Studios zamierza dalej słuchać opinii fanów i wprowadzać kolejne udoskonalenia.
Magic: Legends to darmowy sieciowy Action-RPG, który w teroii jest grą MMO, ale w praktyce… nie do końca.
Zagracie TUTAJ.