Marka APB została sprzedana, ale spokojnie, APB Reloaded podobno nic nie grozi
Za podesłanie tematu serdeczne dziękuję użytkownikowi Fleshpound.
Prawa do marki APB (All Points Bulletin) posiadała firma Little Orbit, ale okazuje się, że już nie. Deweloperzy sprzedali je firmie Unit Game. Dokładnie, odsprzedali prawa do marki oraz IP APB, ale zachowali przy tym wszystkie „papierki” związane z APB Reloaded. Co to oznacza?
Teoretycznie nic dla graczy APB Reloaded, którzy są uspokajani, że z ich produkcją nie stanie się nic złego. Natomiast Unit Game będzie mogło robić nowe gry na bazie All Points Bulletin. Wskazuje się tutaj APB2, czyli mobilną wersję APB.
Niby nic specjalnego, ale cała sprawa wydaje się nieco podejrzana. Unit Game to chiński deweloper o którym ciężko znaleźć konkretne informacje. Firma podobno istnieje od około 2 miesięcy i nagle kupuje prawa do All Points Bulletin?
W informacji prasowej widnieje zaś, że to: „spory deweloper, tworzący gry oparte na mocnych i znanych IP, który publikuje produkcje od Tajwanu po Chiny”. Szkoda, że firma zarejestrowana jest jedynie w Hong Kongu i nie podano nawet danych CEO. I have a bad feeling about this…
Ekipa z Little Orbit w zasadzie zadowolona jest z transakcji. Twórcy wskazują, że otrzymali pokaźny zastrzyk finansowy, który pozwoli im na utrzymywanie oraz rozwijanie APB Reloaded bez żadnych przeszkód. Pozostaje zatem mieć nadzieję, że cała sprawa nie odbije im się czkawką.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.