Śmierć w polskim Enidust będzie "bardzo dotkliwa", ale permanentna tylko dla tych graczy, którzy szukają realizmu
Czyli? Troszkę to skomplikowane.
Zrezygnowano z rozwiązania dla casuali, które tak naprawdę nie niesie za sobą żadnych konsekwencji, więc można ginąć i ginąć, a nasz bohater ciągle będzie w pełni sił. W Enidust będzie inaczej, to znaczy TRUDNIEJ. Postacie zostaną bardzo osłabione, czasami nie będą mogły walczyć, chodzić, a w niektórych przypadkach nawet się ruszać (dostajemy wtedy status "Ciężko okaleczony" i każdy przeciwnik może nas dobić).
A śmierć będzie permanentna tylko wtedy, kiedy zdecydujemy się przejść na tryb realistyczny, który zostanie udostępniony po jakimś tam okresie gry.
Resztą nie zdradzam. Zapraszam do obejrzenia 9-minutowego Dev Diary z polskiego, nadchodzącego MMORPG.
PS Przygotujcie się na wywiad z twórcami Enidust - już wkrótce (Verification Completed).
guru