MMORPG, który zachwycił testerów. Gameplay oraz data premiery Architect: Land of Exiles
Dodany przez guru 11 dni temu
20 4919

Architect: Land of Exiles to nowy, nadchodzący, wysokobudżetowy MMORPG na Unreal Engine 5, który odbył już pierwsze testy i który podobno zachwycił Koreańczyków. W wielu elementach zdobył 9 na 10 możliwych punktów (pisaliśmy o tym).
Dwa dni temu odbyła się specjalna konferencja dewelopeów, gdzie szczegółowo zaprezentowano Architecta, ujawniono kluczowe informacje, no i zapowiedziano datę premiery w Korei Południowej (22 października - global będzie musiał poczekać do 2026 roku).
Co wiedzieliśmy wcześniej?
- Gra działa na Unreal Engine 5
- Gra ma się ukazać na PC, urządzeniach mobilnych, a w przyszłości także na konsolach
- Każda wersja ma być przystosowana pod daną platformę (czyli to nie będzie mobilny port na PC itd.)
- Otrzymamy otwarty jednolity świat bez “kanałów”
- Postacie mogą poruszać się na wierzchowcach, pływać w wodzie, wspinać się po górach i latać
- Zaawansowana fabuła z inscenizowanymi przerywnikami filmowymi oraz NPC-kami z własnymi mini historiami
- Walka non-target
- Będą rajdy
- Będą World Bossy i dynamiczne wydarzenia w świecie gry
- Będą też bitwy na kilkuset graczy jednocześnie
- Nie będzie gender-locka
Czego dowiedzieliśmy się teraz?
- Żywy, otwarty, różnorodny świat
- Dynamiczne wydarzenia np. powodzie zmieniające ekosystem
- Różnorodna zawartość - oprócz PvE, rajdów i PvP mamy też łamigłówki i mini gierki
- Brak monotonnych mechanik oraz grindu
- Monetyzacja „ma być przyjazna graczom”
- Ale będzie istniał system gacha
- Jeden świat z tysiącami graczy na jednym kanale
- Twórcy włożyli ogromny wysiłek w optymalizację oraz infrastrukturę





Teaser z klasami:
Gameplay-trailer:
Fragmenty gameplay’ów (od 54 minuty do 1:08:00):