MMORPG, który zachwycił testerów. Gameplay oraz data premiery Architect: Land of Exiles

Dodany przez guru 11 dni temu
20 4919
MMORPG, który zachwycił testerów. Gameplay oraz data premiery Architect: Land of Exiles

Architect: Land of Exiles to nowy, nadchodzący, wysokobudżetowy MMORPG na Unreal Engine 5, który odbył już pierwsze testy i który podobno zachwycił Koreańczyków. W wielu elementach zdobył 9 na 10 możliwych punktów (pisaliśmy o tym).

Dwa dni temu odbyła się specjalna konferencja dewelopeów, gdzie szczegółowo zaprezentowano Architecta, ujawniono kluczowe informacje, no i zapowiedziano datę premiery w Korei Południowej (22 października - global będzie musiał poczekać do 2026 roku).

Co wiedzieliśmy wcześniej?

  • Gra działa na Unreal Engine 5
  • Gra ma się ukazać na PC, urządzeniach mobilnych, a w przyszłości także na konsolach
  • Każda wersja ma być przystosowana pod daną platformę (czyli to nie będzie mobilny port na PC itd.)
  • Otrzymamy otwarty jednolity świat bez “kanałów”
  • Postacie mogą poruszać się na wierzchowcach, pływać w wodzie, wspinać się po górach i latać
  • Zaawansowana fabuła z inscenizowanymi przerywnikami filmowymi oraz NPC-kami z własnymi mini historiami
  • Walka non-target
  • Będą rajdy
  • Będą World Bossy i dynamiczne wydarzenia w świecie gry
  • Będą też bitwy na kilkuset graczy jednocześnie
  • Nie będzie gender-locka

Czego dowiedzieliśmy się teraz?

  • Żywy, otwarty, różnorodny świat
  • Dynamiczne wydarzenia np. powodzie zmieniające ekosystem
  • Różnorodna zawartość - oprócz PvE, rajdów i PvP mamy też łamigłówki i mini gierki
  • Brak monotonnych mechanik oraz grindu
  • Monetyzacja „ma być przyjazna graczom”
  • Ale będzie istniał system gacha
  • Jeden świat z tysiącami graczy na jednym kanale
  • Twórcy włożyli ogromny wysiłek w optymalizację oraz infrastrukturę

Teaser z klasami:

Gameplay-trailer:

Fragmenty gameplay’ów (od 54 minuty do 1:08:00):


20 Komentarzy


Ostatnie gry