Mnóstwo ciekawych informacji o Throne and Liberty: PvE, PvP, klasy postaci
Dodany przez guru ponad 2 lata temu
19 14332
Garść ciekawych informacji na temat Throne and Liberty – nowego wysokobudżetowego MMORPG od NCSoft (twórców Lineage 2, Aion czy Blade & Soul).
Informacje pochodzą z dwóch wywiadów (TUTAJ i TUTAJ), których przedstawiciele NCSoft udzielili południowokoreańskim mediom.
Jedziemy:
- Globalna premiera gry nadal jest planowana na końcówkę roku
- W czerwcu mamy otrzymać pełnoprawną zapowiedź gry, wraz ze wszystkimi potrzebnymi wiadomości nt. debiutu
- Throne and Liberty zostanie wydany na PC + konsolach PS5 oraz XBOX Series X/S
- Nic nie wiadomo o wersjach na “stare” konsole
- Nie będzie cross-playu pomiędzy PC a konsolami
- Model płatności? F2P albo B2P, chociaż NCSoft obiecuje brak elementów P2W
- Z drugiej strony pojawią się przedmioty pozwalające “zmniejszyć dystans do tych, którzy rozumieją grę i spędzają tam dużo czasu”
- NCSoft planuje “kilkanaście” wersji językowych TL (także polskiej???)
- NCSoft jest zadowolne z przyjęcia Throne and Liberty
- Pierwszy trailer został już wyświetlony prawie 9 mln razy na YouTube
- System walki ma przypominać ten z Blade & Soul
- Throne and Liberty będzie wolny od “standardowego” systemu klas
- Nie będzie także czegoś takiego jak “Święta Trójca”
- “Każda postać może nosić dwie bronie, które będą ulepszane w miarę ich używania”
- Będzie jednak cykl dnia i nocy
- Niektóre potwory będą się pojawiać tylko w nocy
- PvE to ważny element gry (z dungeonami, questami, bossami itd.), ale tylko do pewnego momentu
- Esencją gry będą masowe bitwy PvP z udziałem setek graczy równocześnie
- Dla uatrakcyjnienia rozgrywki na polu walki będą obowiązywać “warunki pogodowe” oraz “zdarzenia losowe”
- Przykład: w czasie wiatru efektywność łuczników i wystrzeliwanych strzał mocno spadnie
- Równocześnie NCSoft wspomina o specjalnych “umiejętnościach pogodowych”, które będzie posiadać tylko kilka osób na serwerze (ze zwycięskich gildii w oblężeniach), które będą mogły przechylić szalę zwycięstwa
Szczerze mówiąc, po premierze Lost Ark Online, myślałem, że na kolejnego tak dużego MMORPG będziemy musieli poczekać długie lata.
A tu proszę, w ciągu 6-8 miesięcy na rynku powinien pojawić się produkt, który znowu może mocno namieszać w gatunku Massively Multuplayer Online.