Mortal Online 2 pokazuje, jak powinny wyglądać dungeony w grach MMORPG

Dodany przez guru ponad 4 lata temu
11 4006
Mortal Online 2 pokazuje, jak powinny wyglądać dungeony w grach MMORPG

"Lochy – podziemna część zamku służąca zwłaszcza w czasach pokoju jako więzienie. Jako że znajdowała się zazwyczaj pod głównym zamkiem była jednocześnie najbezpieczniejszym miejscem, dlatego w okresie wojny miała charakter obronny".

Niestety w grach MMORPG nie zawsze wygląda tak, jak powinno wyglądać. Lochy, czyli po prostu dungeony mają u nas różną formę. Nie zawsze udajemy się do podziemnych lokacji, walcząc z najtrudniejszymi i najstraszliwszymi potworkami.

Na szczęście Mortal Online 2 wróci do korzeni i zaoferuje prawdziwe “lochowe” doznania.

Tutejsze dungeony mają być długie, wymagające i mega klimatyczne. Na krótkiej zajawce widzimy jeden z pierwszych lochów w grze. Skąpany w ciemności, gdzieniegdzie z tlącymi się pochodniami, gdzie naprawdę czuć strach.

Star Vault obiecuje, że takich lokacji będzie znacznie więcej.

Mortal Online 2 znajduje się obecnie w głębokiej Alfie. Testowany jest system walki oraz podstawowe systemy. Wątpliwe, żebyśmy w tym roku zawitali na serwery.

Open world, full pvp, full loot first person sandbox MMORPG”. W grze nie będzie questów, poziomów doświadczenia i farmienia przedmiotów.

Do zagrania będzie jednak potrzebny abonament. Mortal Online 2 chce trzymać się jak najdalej od F2P i mikrotransakcji. 

https://store.steampowered.com/app/1170950/Mortal_Online_2/


11 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube