Mortal Online 2 pokazuje, jak powinny wyglądać dungeony w grach MMORPG
"Lochy – podziemna część zamku służąca zwłaszcza w czasach pokoju jako więzienie. Jako że znajdowała się zazwyczaj pod głównym zamkiem była jednocześnie najbezpieczniejszym miejscem, dlatego w okresie wojny miała charakter obronny".
Niestety w grach MMORPG nie zawsze wygląda tak, jak powinno wyglądać. Lochy, czyli po prostu dungeony mają u nas różną formę. Nie zawsze udajemy się do podziemnych lokacji, walcząc z najtrudniejszymi i najstraszliwszymi potworkami.
Na szczęście Mortal Online 2 wróci do korzeni i zaoferuje prawdziwe “lochowe” doznania.
Tutejsze dungeony mają być długie, wymagające i mega klimatyczne. Na krótkiej zajawce widzimy jeden z pierwszych lochów w grze. Skąpany w ciemności, gdzieniegdzie z tlącymi się pochodniami, gdzie naprawdę czuć strach.
Star Vault obiecuje, że takich lokacji będzie znacznie więcej.
Mortal Online 2 znajduje się obecnie w głębokiej Alfie. Testowany jest system walki oraz podstawowe systemy. Wątpliwe, żebyśmy w tym roku zawitali na serwery.
“Open world, full pvp, full loot first person sandbox MMORPG”. W grze nie będzie questów, poziomów doświadczenia i farmienia przedmiotów.
Do zagrania będzie jednak potrzebny abonament. Mortal Online 2 chce trzymać się jak najdalej od F2P i mikrotransakcji.