MY.GAMES ogłasza duży wzrost przychodów! Mobilki rządzą!

Dodany przez PefriX ponad 4 lata temu
2 2400
MY.GAMES ogłasza duży wzrost przychodów! Mobilki rządzą!

[Informacja prasowa]

Globalna marka gamingowa MY.GAMES ogłosiła wzrost przychodów rzędu 46% liczone rok do roku w drugim kwartale 2020 – co przekłada się na przychód rzędu 152 milionów dolarów. Firma osiągnęła globalny pułap 700 milionów zarejestrowanych użytkowników w Q2, dzięki trwającej właśnie ekspansji na rynki międzynarodowe.

Sam przychód międzynarodowy wzrósł dla MY.GAMES o 54% w Q2, osiągając 74%. Największe rynki w Europie to Niemcy (+34%), Wielka Brytania (+77%) oraz Francja (+55%). Kluczowymi czynnikami napędzającymi wzrost w kwartale były premiery nowych produktów na konsole i trwające dobre wyniki utrwalające się w segmencie mobilnym, który jest jednym z najszybciej wzrastających segmentów dla rynku gier na całym świecie.

Podczas 2 kwartału 2020 roku MY.GAMES podpisało także globalną umowę wydawniczą z polskim studio THE FARM 51. MY.GAMES będzie międzynarodowym wydawcą nadchodzącego shootera studio na PC, WW3, który ma się ukazać w 2021 roku.

26 maja MY.GAMES wypuściło Warface: Breakout, taktycznego first-person shootera P2P z kategorii premium, na Xbox One i PlayStation 4. Breakout stworzyło Allods Team, wewnętrzne studio, które wcześniej przeniosło z sukcesem oryginalne Warface na PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Gra dominuje na rynku zwłaszcza w USA – aż ponad 56% sprzedaży pochodzi z tego kraju. Premiera Breakout poskutkowała wzrostem przychodów całej mark Warface w Q2 o 400% w USA oraz 300% w Wielkiej Brytanii.

Podczas 2 kwartału 2020 roku, 67% przychodów MY.GAMES pochodziło z rynku mobilnego. Pięć tytułów generujących największe przychody w Q2 to War Robots, Hustle Castle, Left to Survive, Love Sick: Interactive Stories oraz Zero City. W oparciu o dane Sensor Tower, wydatki klientów w segmencie mobilnym wzrosły globalnie o 21,2% w pierwszej połowie roku, co da się porównać z 39% wzrostem wydatków w aplikacji w grach mobilnych z portfolio MY.GAMES w tym okresie.

Warto również wspomnieć o Conqueror's Blade (PC, wydana w 2019), które osiągnęło 2,7 milionów graczy w Q2, z szybkim wzrostem w marcu (+85%) oraz kwietniu (+64%). Z pełnym raportem za 2 kwartał można zapoznać się tutaj.


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube