Mythos powrócił, ale nie jako gra MMO...
Starsi gracze, starsi czytelnicy MMORPG.org.pl na pewno pamiętają ten tytuł. Co do młodszych odbiorców…
Mythos był hack’n’slashowym MMO, który posiadał dwie wersje: europejską (od Frosgter Interactive, późniejszego GameForge) oraz amerykańską-globalną (od T3Fun). Oczekiwania w stosunku do gry były bardzo duże, ale ostatecznie Mythos okazał się słabym, schematycznym, pozbawionym głębi tytułem.
Efekt? Mythos EU został zamknięty w październiku 2011 roku, a Mythos Global w styczniu 2014 roku. Myśleliśmy, że już więcej nie usłyszymy o tym MMO.
A tu proszę – po prawie dziesięciu latach Mythos powrócił na rynek. Problem polega na tym, że nowi producenci – Hanbisoft – usunęli z niego elementy Massively Multiplayer Online, zostawiając nam tylko singlowego “Hack & Slash RPG”.
Co więcej, zamiast modelu Free-To-Play z Mythosa zrobiono płatny produkt. Za egzemplarz gry trzeba zapłacić 36 zł – niby niedużo, ale mówimy przecież o przerobionym, ale jedna kilkunastoletnim tytule, który nie dał się poznać od dobrej strony.