Na wierzch wychodzi prawdziwe oblicze Wolcena. Absurdalne bugi, kopiowanie przedmiotów...

Wwww

Coraz więcej graczy, coraz więcej problemów. 

Co z tego, że Wolcen: Lords of Mayhem miał wczoraj 95 tys. równocześnie zalogowanych osób, stając się piątą najpopularniejszą grą na Steamie. 

To tylko liczby, które nie oddają rzeczywistej sytuacji gry. A ta jest trudna… bardzo trudna. Serwery nie wytrzymują natłoku chętnych, a deweloperzy, którzy jeszcze kilka dni temu byli totalnymi „nołnejmami”, nie wiedzą, jak sobie z tym poradzić. Dotychczas w ich produkt bawiło się 1-2 tys. osób. A tutaj nagle skok do niemal 100 tys. CCU. Można oszaleć… 

Doszło nawet do tego, że wczorajszym popołudniem wyłączony został tryb online, a ludzie grający w Wolcena byli zmuszeni bawić się w offline. Problem polega na tym, że postaci z offline nie można przenieść na tryb online. To dwie różne wersje, kompletnie ze sobą niepowiązane. 

Kłopoty z serwerami i niekompatybilnym trybem offline poskutkowały masowym hejtem w stronę Wolcena. Jeszcze w czwartek, czyli w dzień premiery, Lords of Mayhem miał 92% ostatnich pozytywnych recenzji (zaledwie procent niżej od Path of Exile). 

A teraz… 62% i ciągle spada. 

30-procentowy spadek w niespełna trzy dni. Kolejny raz problemy techniczne danej gry powodują spadek zaufania. A na to na pewno wpływa także na sprzedaż. Inaczej patrzy się na grę „Bardzo pozytywnie ocenianą”, a inaczej na „Mieszaną”. 


Najgorsze są jednak bugi. I nie mówię tutaj o takich duperelach jak wystające tekstury czy glitchowanie bossów. Chodzi o coś gorszego. Coś, co niestety wpływa na rozgrywkę i totalnie rujnuje ekonomię... jeśli takowa w ogóle istnieje. 

Dzięki Sildu!

Tutaj macie buga z dupowaniem itemków i nielimitowanym złotem: 

Infinite Gold Duplicating bug. Live now. from r/Wolcen

Tutaj macie buga ze skrzynką (choć podobno to nie jest bug), z której przez 40 sekund wypadają cenne przedmioty: 

The stacking magic find from expedition modifiers are pretty ridicilous. 7670% in this clip. from r/Wolcen

Tutaj macie buga z hitboxami, przez którego nie można atakować potworków: 

Are you guys having problems targeting those flying bats aswell? from r/Wolcen

Takich błędów jest niestety cała masa. Trochę to dziwne, bo Wolcen: Lords of Mayhem przez dwa lata tkwił w Early Access, a mimo wszystko został wydany z tak absurdalnymi niedociągnięciami. 

Ładna grafika i dynamika rozgrywki niestety tego nie rekompensuje. Po pierwszych zachwytach na wierzch wychodzi prawdziwe oblicze Wolcena, niestety. 

Po takich cyrkach z jeszcze większym uznaniem musimy patrzeć na Grinding Gear Games, które pomimo nawet 120 tys. graczy online, potrafi nam dostarczyć bezawaryjny produkt z działającymi serwerami:)

Zobacz także

115 komentarzy