Nadchodzi TRAHA Infinity - druga część gry MMO, którą reklamował Chris Hemsworth
Jest 2019 rok. Nexon wypuszcza na południowokoreańskim rynku TRAHA – ambitną mobilną grę MMORPG, która – przynajmniej w teorii – miała osiągnąć wielki sukces.
Nexon nie oszczędzał na akcji marketingowej, zatrudniając do promocji gry samego Chrisa Hemswortha (filmowego Thora).
Dowód:
Niestety, TRAHA bardzo szybko traci na popularności i zaledwie po kilku miesiącach wypada poza margines, nie przyciąając nowych graczy i nie generując przychodów.
I tak dochodzimy do TRAHA Infinity – drugiej części gry, która jeszcze w tym półroczu oficjalnie zadebiutuje w Korei Południowej.
Tak jak w przypadku oryginału, także i tutaj słyszymy o przełomowej grze z piękną grafiką (Unreal Engine 4), mrocznym uniwersum oraz innowacyjnymi systemami, których podobno nie spotkamy w innych mobilnych tytułach.
Gra jest stylizowana na europejskie Średniowiecze (z elementami fantasy), więc powinna się spodobać “zachodnim” graczom.
No i najważniejsze: oryginalna TRAHA nigdy nie pojawił się w EU/NA, co innego TRAHA Infinity, która ma już potwierdzoną anglojęzyczną premierę. Pytanie tylko – kiedy to nastąpi?