Największym zagrożeniem dla MMORPG jest...

Dodany przez guru ponad 6 lat temu
6 7216
Największym zagrożeniem dla MMORPG jest...

Na gry MMORPG czyha w obecnym świecie wiele zagrożeń, które w skrajnych przypadkach  - odpukać w niemalowane – mogą doprowadzić nawet do upadku danego produktu. 

Kto albo raczej co jest największym niebezpieczeństwem? 

Nie mieliście żadnych wątpliwości. Według was jest to Pay2Win (odpowiedź zebrała aż 59% głosów), czyli sytuacja, w której „płacące” osoby mają przewagę (mniejszą lub większą) nad resztą graczy. Zazwyczaj objawia się to spotęgowaną siłą postaci, szybszym expieniem, dostępem do lepszych przedmiotów itd. Było już kilka MMORPG-ów, które umarły w ten właśnie sposób. Nie chcę wskazywać nikogo palcami, ale doskonale wiemy, o kogo chodzi. 

Drugie miejsce dla botów… o ile można to tak powiedzieć. 18% ankietowanych uważa, że to cziterzy są największym zagrożeniem dla MMORPG. Toksyczną społeczność wybrało 10% z was, a skopany balans postaci 9%. 

Tylko 4% zagłosowało na gold-sellerów, czyli najmniejsze z największych zagrożeń:)

Prawda jest jednak taka, że każdy z tych elementów jest problemem dla naszego gatunku. Problem w tym, że cholernie trudno znaleźć tytuł, który jest wolny od tego typu „zagrożeń”. Nawet w takim World of Warcraft moglibyśmy… ekhm, ekhm… coś znaleźć (balans, balans). 

Dziękujemy za wszystkie głosy i zapraszamy do nowej ankiety. 


6 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube