Naprawianie przedmiotów w grach MMORPG...

System wytrzymałości przedmiotów (i konieczności ich naprawiania) nie jest żadną nowością w gatunku MMORPG. Posiadają go zarówno starsze tytuły (+15 lat na rynku), jak i zupełne świeżynki, które dopiero co miały swoją premierę.
Czy podoba wam się ten system?

Jesteście podzielenie w tej sprawie. 43% ankietowanych uważa go za całkowicie zbędny element, który tylko przeszkadza w rozgrywce. Doskonale rozumiemy takie osoby, kiedy w czasie ważnej walki nagle popsują nam się przedmioty. Wtedy trzeba wrócić do odpowiedniego NPC i kliknąć „Repair”, albo – jak to ma miejsce w Elder Scrolls Online – pożyczyć Grand Repair Kita od kompana z drużyny.
Innego zdania jest 34% użytkowników, którzy uznali ten system za dodatkowy smaczek zwiększający atrakcyjność gry. No cóż, zawsze to jeden element więcej, którego musimy przestrzegać.
Z kolei 23% ankietowanych ma ambiwalentny stosunek do wytrzymałości przedmiotów w MMORPG. Po prostu nie przywiązują do niego wielkiej wagi. Jest bo jest.
Dziękujemy za wszystkie głosy i zapraszamy do nowej ankiety.