Narodziny przemysłu w World of Tanks

Dodany przez PefriX prawie 5 lat temu
2 3960

Wargaming informuje, że pora rozpocząć nowy rok z hukiem. W przypadku wydarzeń specjalnych mniej znaczy więcej, szczególnie, jeśli mówimy o gromadzeniu Punktów Doświadczenia. Od 4 stycznia, 06:00 CET do 7 stycznia, 06:00 CET (UTC+1) cieszcie się mnożnikiem 4x PD za pierwsze zwycięstwo dnia każdym pojazdem. To piekielnie dobry sposób na rozpoczęcie nowego roku, więc nie zapomnijcie zatrudnić całej swojej kolekcji, aby wykorzystać te okazję jak najlepiej.

To jednak nie wszystko! Na mapie globalnej mamy kolejny duży konflikt, który również stanowi obietnicę wielkich wygranych dla wszystkich, tych, którzy wezmą w nim udział. Postawcie Wasz personel na nogi i zrewidujcie wyposażenie, ponieważ Narodziny przemysłu, porażające intensywnością wydarzenie z zupełnie nową mechaniką i zaskakującymi nagrodami, nastaje nad klanami.

To wydarzenie będzie trwało od 16 stycznia, 09:00 CET do 27 stycznia, 09:00 CET (UTC+1) i wprowadzi:

  • Warsztat. Będzie pomocny w zdobyciu zabytkowych czołgów premium poziomów VII–VIII dostępnych wyłącznie w czasie poprzednich wydarzeń na mapie globalnej.
  • Moduły eksperymentalne. Zwiększcie efektywność swoich pojazdów dzięki specjalnym materiałom eksploatacyjnym wzmacniającym ich charakterystyki w bitwach.

Poza klejnotami z minionych kolekcji, tym razem gramy o unikatowy styl 3D Grafit dla Object 907. Naturalnie, możecie też dostać wszystkie czołgi X poziomu z poprzednich wydarzeń, a także góry kredytów, grube pakiety obligacji, i mnóstwo innych wspaniałości.

Warsztat będzie dostępny w kliencie gry. Jest to nowa mechanika, która pozwoli graczom zdobywać różne zasoby po bitwie. Te zasoby mogą być wykorzystane do tworzenia części i ostatecznie, do złożenia czołgów premium, które przedtem dostępne były w wydarzeniach na mapie globalnej.

Wszyscy gracze otrzymają tak zwane moduły eksperymentalne, które zmienią techniczne charakterystyki pojazdów w bitwach na mapie globalnej. Jednak liczba modułów jest ograniczona i nie można ich uzupełniać. Każdy moduł może być użyty tylko w jednej bitwie i zostanie po niej usunięty, bez względu na jej wynik, oraz to, czy pojazd przetrwał.

Więcej informacji znajdziecie tutaj.


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube