Nawet Soul Worker ma już więcej graczy niż Bless

Sytuacja w Soul Worker nie jest tak kolorowa, jak mogłoby się niektórym wydawać. Najnowszy MMORPG od GameForge, pomimo niezłych recenzji i samego gameplay-a, radzi sobie… tak sobie.
Każdy kolejny miesiąc przynosi ze sobą około 30-procentowy spadek aktywnych graczy (wyjątkiem są ostatnie tygodnie, kiedy zanotowano tylko kilkuprocentowy regres).

Wychodzi na to, że w Soul Worker zostało już tylko 1/3 początkowej populacji. Reszta osób odeszła z tego MMO – i jak niestety widać – nie zamierza na razie wracać. Nawet jeśli do gry dodają nowe instancje, Housing System czy nową klasę, która zawitala tam w ubiegłym tygodniu.
Mimo swoich problemów Soul Worker notuje lepsze CCU (liczba równocześnie zalogowanych osób) niż Bless, w którego bawi się już mniej niż 3k osób dziennie (wczoraj wieczorem było to 2,7k).
Kto by pomyślał jeszcze miesiąc temu, że niepozorny instancjonowany anime MMO wygra z „next-genem” kosztującym niemal 60 mln dolarów.
(zielona linia to Soul Worker, niebieska linia to Bless 0 kliknijcie, aby powiększyć)
