Nevergrind Online wystartował. Nowy MMO z 12 rasami i 14 klasami postaci
Przedwczoraj miała miejsce prapremiera (Early Access) Nevergrind Online – nowego semi-MMORPG stworzonego w iście oldschoolowym stylu.
Nevergrind Online nie przypomina nowoczesnych produkcji Massively Multiplayer Online. Wręcz odwrotnie. Nevergrind całymi garściami czerpie ze starych tytułów, starych dungeon crawlerów, które stawiał na klimat i możliwość przeżycia niesamowitej przygody.
Walka odbywa się w systemie turowym.
Możesz grać solo lub współpracować ze znajomymi online! Sługi zła budzą się w dole, a Królestwo Edenburga liczy na to, że pokonasz złowrogie siły ciemności. Czy zdołasz przywrócić porządek w świecie Vandamor? Połącz siły i stwórz drużynę składającą się z maksymalnie pięciu graczy, aby pomóc przywrócić pokój i porządek w Królestwie! Nevergrind Online łączy klasyczne dziedzictwo RPG z unikalnym zwrotem akcji, tworząc unikalne doświadczenie RPG, niepodobne do niczego innego!
Pącząc siły, gracze mogą podejmować większe wyzwania i otrzymywać jeszcze większe nagrody! Ogólnie rzecz biorąc, klasy są przeznaczone do ról tanków, uzdrowicieli, zadających obrażenia lub użytkowych, chociaż te role nie są sztywne i gracze mogą eksperymentować i grać tak, jak uznają to za stosowne!
Cechy gry:
- Typowy świat high-fantasy
- Proceduralnie generowane lochy
- Czternaście różnych stref
- Możliwość wyboru poziomu trudności: normalny lub heroiczny
- Tysiące różnych przedmiotów do zdobycia
- Możliwość gry offline
- Brak mikropłatności
- Brak Item Shopu
- Gildie, Sojusze, ekonomia trzymana w rękach graczy
- Aż 12 różnych ras do wyboru (Barbarian, Dark Elf, Dwarf, Gnome, Half-Elf, Halfling, High Elf, Human, Ogre, Orc, Seraph, Wood Elf)
- Aż 14 różnych klas (Bard, Cleric, Enchanted, Crusader, Monk, Shadow Knight, Shaman, Warlock, Templar, Wizard, Ranger, Rogue, Druid, Warrior)
Nevergrind Online jest dostępny na Steamie i kosztuje 72 zł, co jest chyba akceptowalną ceną jak za tego typu produkt.
Chętnych zapraszamy TUTAJ.