Nie będzie podziału na serwery PvE i PvP w Bless
Dla niektórych do dobra informacja, dla innych… zupełnie odwrotnie.
We wczorajszym wywiadzie Neowiz Studios przyznało, że nie zamierza rozdzielać swojej gry na serwery PvP i PvE. Wszyscy użytkownicy będą bawić się wspólnie, aczkolwiek będzie istniała możliwość „założenia” na swoją postać statusu non-PvP, dzięki czemu nikt nie będzie nas w stanie zaatakować.
Do tego będzie potrzebny jednak specjalny przedmiot, który kupimy z poziomu gry. Jednakże po wbiciu max poziomu będzie on dostępny tylko za pośrednictwem… Item Shopu.
There will not be separate PVE or PVP servers, but we understand that many players do not wish to partake in PVP until it’s on their own terms. To help with this, there will be a consumable item that players can buy in-game to make them non-PVP enabled.
Ciekawe, chociaż trochę kontrowersyjne rozwiązanie, które nie wszystkim przypadnie do gustu. Szczególnie że przeważająca większość obecnej generacji playerów to entuzjaści PvE, którzy unikają walki gracz vs gracz jak ognia. W Bless nie uciekniemy jednak od PvP. End-game jest tam skupiony wokół masowych walk.
A wy, jak zapatrujecie się na taki… pomysł?