"Nie popełnimy tych samych błędów". Crush Online 2.0 w produkcji
Usiądźcie wygodnie, bo cała historia Crush Online jest bardzo zagmatwana.
Zacznijmy od tego, że Crush Online (oficjalnie) wystartował w październiku ubiegłego roku. Nie podbił serc graczy i nie osiągnął spektakularnego sukcesu – dzienna liczba aktywnych osób nie przekraczała tysiąca. Producenci gry podjęli więc trudną, aczkolwiek zrozumiałą decyzję.
„Z dniem 1 maja usuwamy Crush Online ze STEAM”.
Zamknięcie serwerów? No właśnie nie, bo normalna wersja (www.Crush-Game.com) nadal będzie działać, ale pewnie tylko do momentu wypuszczenia przez firmę Games in Flames „Crush 2.0”. Tutaj dochodzimy do gwoździa programu. Rozpoczęto już prace nad lepszą wersją Crush Online, która nie popełni już błędów oryginału... cokolwiek to znaczy.
Nie wiadomo, kiedy spodziewać się premiery "nowego" Crush Online. Raczej nieprędko.