No Man's Sky zawita na Switchu.
Mimo niejednej wpadki, jaką NMS zaliczyło na starcie, Hello Games nie porzuciło ich gry i przekuło porażkę w sukces.
WAYPOINT, czyli wersja 4.0 NMS, wprowadza ogromną ilość zmian. Pełna kontrola nad poziomem trudności każdego aspektu gry, sprzedawanie na bieżąco przy użyciu handlowej rakiety wynoszącej produkty bezpośrednio w kosmos, AMD FidelityFX, które ma poprawiać grafikę i wydajność niezależnie od karty graficznej (uwierzę, jak zobaczę...), Drop Pody na planetach dostają marker i misję, zwiększone miejsce w ekwipunku i rework ulepszeń plecaka itd. itp.
NMS dołącza także do listy gier, w które łatwo zagrać gdzie tylko chcesz. Razem z wersją 4.0 gra startuje też na Nintendo Switch, aczkolwiek gracze na tej platformie będą musieli zaczekać trochę na WAYPOINT, gdyż aktualizacja musi przejść przez proces certyfikacji Nintendo. Młodsi i każualowi gracze docenią też nowy "zrelaksowany" tryb gry, który pozwala doświadczyć wszystkiego co NMS ma do zaoferowania, ale bez grindu i z obniżonym ryzykiem.
Chętni sprawdzenia czy NMS jest wart grzechu znajdą go na Game Pass, a kupić go można na Steam, GOG i na konsolach obecnej i poprzedniej generacji.