Nowa klasa Tibii jest za silna. CipSoft reaguje

Można się było tego spodziewać, że Mnich zamiesza w balansie rozgrywki. Szczególnie że była to pierwsza nowa postać od początku istnienia Tibii, czyli od 28 lat, więc CipSoft nawet po długich testach mógł dostarczyć zbyt silną, albo zbyt słabą profesję.
Wyszło na to pierwsze: Mnich jest zbyt silny. Nawet CipSoft to przyznał.
Mnich jest teraz częścią Tibii, a wraz z nim pojawiło się wiele nowych doświadczeń dla graczy i wiele danych dla nas, których testy gry nigdy nie mogłyby dostarczyć. Mając to na uwadze, nowe powołanie obecnie nieco przewyższa pod względem podtrzymywania i obrażeń.
W związku z tym postanowiono nieznacznie zmniejszyć obrażenia zadawane przez mnichów i ich leczenie się z cnót. Ponieważ ważne jest zachowanie ducha ładowania potężnego zaklęcia wykorzystującego, tylko czary ładujące mnicha zostaną dotknięte zmniejszeniem obrażeń
Już wczoraj na tibiskie serwery trafił hotfix, który znerfił kilka kluczowych zakleć dla Mnichów.
- Double Jab: podstawowa moc zmniejszona z 50 do 40
- Chained Penance: podstawowa moc zmniejszona z 111 do 99
- Flurry of Blows: podstawowa moc zmniejszona z 65 do 60
- Greater Flurry of Blows: podstawowa moc zmniejszona z 100 do 90
- Virtue Healing: podstawowa moc zmniejszona z 13 do 10
CipSoft obiecuje dalej przyglądać się sytuacji Mnicha i reagować, jeśli zajdzie taka potrzeba.