Nową postacią w Heroes of the Storm będzie Hogger, znaczy Wyżer!

Dodany przez PefriX prawie 4 lata temu
3 2626

Blizzard ostatnio zapowiadał nową postać, która niedługo oficjalnie trafi do Heroes of the Storm. Wszyscy spodziewali się po tych zapowiedziach Hoggera i faktycznie – do gry trafi właśnie on! Ja jednak najwidoczniej przespałem ostatnie kilkanaście miesięcy, bowiem zupełnie umknęło mi polskie tłumaczenie tego imienia. Hogger w rodzimej wersji Heroes of the Storm nazywać się będzie Wyżer, czyli dokładnie tak, jak na odpowiedniej karcie w Hearthstone.

„Wyżer to chaotyczny, niezwykle mobilny Brutal, który potrafi tworzyć przeszkody na mapie i zadaje dotkliwe obrażenia obszarowe. Kiedyś przywódca stada Wodnołapych siał postrach wśród młodych poszukiwaczy przygód w Kniei Elwynn. Dziś przybywa do Nexusa!”

Z tego powodu dla wielu z Was nie będzie to żadne zaskoczenie, ale dla mnie – dostałem ataku głupawki, czytając, że Wyżer to Hogger. Jegomość ten trafił już na serwery testowe Heroes of the Storm, znamy zatem jego umiejętności.

  • Cecha [D] - Wielki Łup - Wyżer ciska kupą śmieci, która zadaje na niewielkim obszarze 102 pkt. obrażeń i pełni funkcję przeszkody na mapie przez 5 sek. Kiedy łup zanika, zostaje z niego wyrzucona sztuka mięsa, którą Wyżer może zebrać, aby odzyskać 3% maksymalnego zdrowia na sekundę przez 5 sek.
  • Cecha [Pasywna] – Wściekłość - Wyżer zyskuje wściekłość, kiedy otrzymuje obrażenia lub zadaje je przy pomocy ataków podstawowych. Czasy odnowienia zdolności podstawowych Wyżera upływają o 1% szybciej za każde posiadane 2 pkt. wściekłości. Jeśli Wyżer nie zyska wściekłości przez 3 sek., jego zasoby zaczną gwałtownie zanikać.
  • Walnieńcie Kulom [Q] (oryginalna nazwa) - Wyżer wykonuje szeroki zamach kulą na łańcuchu i zadaje trafionym przeciwnikom 140 pkt. obrażeń oraz odrzuca ich w tył. Jeśli odrzucony przeciwnik zderzy się z przeszkodą na mapie, otrzyma dodatkowo 150 pkt. obrażeń i zostanie ogłuszony na 0,75 sek., a Wyżer zyska 10 pkt. wściekłości.
  • Dynamitorzut [W] - Wyżer ciska wiązką dynamitu, której lont dopali się po upływie 1,5 sek. W chwili wybuchu przeciwnicy otrzymają 180 pkt. obrażeń i zostaną spowolnieni o 30% na 2 sek. Dynamit wybucha natychmiast przy trafieniu wrogiego bohatera i zapewnia wówczas Wyżerowi 10 pkt. wściekłości.
  • Wyżernado [E] - Po upływie 0,25 sek. Wyżer zyskuje nieustępliwość i zaczyna chaotycznie wirować w kierunku celu, odbijając się przy tym od przeszkód na mapie. Co 0,25 sek. zadaje pobliskim przeciwnikom 36 pkt. obrażeń. Wartość ta wzrasta o 1% za każdy posiadany przez niego punkt wściekłości. Odbicie od przeszkody na mapie odświeża czas działania wirowania.
  • Łupomiot [R1] - Wyżer ciska wzmocnionym Wielkim Łupem i chwyta go, aby dać się ponieść. Zadaje przy tym przeciwnikom 140 pkt. obrażeń i spowalnia ich o 50% na 2 sek. Wielki Łup stworzony przy pomocy Łupomiotu utrzymuje się przez maksymalnie 20 sek. i zanika gwałtownie, gdy Wyżera nie ma w pobliżu. Wyżer może pobrać z takiego Wielkiego Łupu jedną sztukę mięsa co 10 sek.
  • Fala Uderzeniowa [R2] - Po upływie 0,5 sek. Wyżer uderza w ziemię z wielką siłą, tworząc falę uderzeniową, która przemieszcza się w linii prostej na dużą odległość. Przeciwnicy trafieni przez inicjujący cios otrzymują 306 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 1,25 sek. Przeciwnicy trafieni wyłącznie Falą Uderzeniową otrzymują 210 pkt. obrażeń i zostają ogłuszeni na 0,75 sek.

Hogger/Wyżer jest dobrze znany również, a może przede wszystkim, graczom World of Warcraft. W klasycznej wersji straszny w… Kniei Elwynn. We współczesnej zaś znajdziecie go w Hogger Hill. Jeśli go pokonacie to trafi do więzienia Stockade w Stormwind, gdzie znów, w ramach dungeonu, będziecie mogli się z nim zmierzyć.

Co ciekawe, kiedy jako Horda włamiemy się do wspomnianego więzienia w ramach wprowadzenia do Battle for Azeroth, znajdziemy tam kostium Hoggera oraz NPC Kazul. Jest to forma uwiecznienia cosplayerki, która wygrała BlizzCon 2017 właśnie strojem Hoggera. Wiem, bezużytecznia trivia, ale ja lubię takie smaczki.

Hogger oficjalnie trafi do Heroes of the Storm po 30 listopada. Blizzard usunie również aktualną anomalię oraz przypomina, że w zamian NIE wprowadzi żadnej nowej, bowiem rezygnują z koncepcji sezonowych modyfikatorów.

Wszystkie informacje znajdziecie tutaj.


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube