Nowa wersja Blade & Soul wprowadzi "responsywny system walki"
Przesiadka Blade & Soul na silnik Unreal Engine 4 nie tylko polepszy grafikę, ale także wprowadzi spore zmiany w systemie walki.
NCSoft planuje wdrożyć – cytuję – “responsywny system walki w lochach”, aby tamtejsze potyczki były bardziej wciągające i bardziej angażujące.
W nowym, responsywnym systemie walki w lochach celem jest zapewnienie “odpowiedzi” na kombinacje umiejętności. Chcemy, aby każdy ruch podczas walki był znaczący i zapewniał uznanie dla dobrze wykonanych kombinacji. Ostatecznym celem tego systemu jest zwiększenie zaangażowania gracza i zanurzenie go w wykonywaniu zręcznych kombinacji.
Wkład do innych synergii, takich jak wspólne ataki i umiejętności ochrony drużyny, będzie teraz brany pod uwagę, w przeciwieństwie do bezpośrednich liczb DPS. W przypadku różnych wykonanych kombinacji walki gra zapewni pozytywną reakcję, aby zachęcić Cię do kontynuowania.. Chcemy wrócić do możliwości doskonalenia własnego stylu gry i umiejętności.
Po udanej kombinacji bojowej otrzymasz natychmiastową odpowiedź w postaci animacji gry. Udane combo w zasadzie reaguje odpowiednio na atak - czy to unikanie, parowanie, kontrowanie czy stawianie oporu. Chcemy dać Ci wskazówkę, kiedy coś zostało zrobione dobrze.
Tłumacząc na polski, NCSoft chce skończyć z bezmyślnym rushowaniem w dungeonach. Zamiast tego mamy się cieszyć walką i uczyć nowych kombinacji.
Na papierze brzmi to fajnie, ale czy rzeczywiście przyjmie się w grze? Zobaczymy.
Premiera “nowego” Blade & Soul UE4 już w trzecim kwartale tego roku. Czyli między lipcem a wrześniem.