Nowe informacje o Corepunk: nieliniowa fabuła, rajdy jak WoW, długość levelowania...

Dodany przez guru prawie 5 lat temu
2 8912
Nowe informacje o Corepunk: nieliniowa fabuła, rajdy jak WoW, długość levelowania...

Wczoraj wieczorem na oficjalnym Discordzie Corepunk odbyło się Q&A z deweloperami gry. 

Nie chcę narzekać, ale cała sesja okazała się wielkim chaosem. Pytania spływały całymi dziesiątkami (niektóre bardzo szczegółowe, dotyczące najmniejszych elementów gry), ale producenci Corepunk albo nie chcieli, albo nie mogli na nie odpowiedzieć (albo ich nie widzieli, bo spam był ogromny). 

A na co odpowiedzieli? 


Corepunk będzie posiadał nieliniową fabułę (z zaskakującymi zakończeniami) podzieloną na główny wątek i całą masę sidequestów. W grze pojawią się mounty i inne (kursujące cały czas) sposoby transportu. Nie będzie sterowania WSAD-em. Rajdy mają być inspirowane World of Warcraft i tak samo trudne. Twórcy stawiają na balans pomiędzy PvE i PvP. Gildie będą mogły wypowiedzieć wojnę inny gildiom. Ma istnieć Karma System, który będzie chronił słabszych graczy przed gankami PvP. Mapa Corepunk będzie „duża”. 

Corepunk nie będzie miał megaserwera – gra zostanie podzielona na standardowe serwery. Wersja PC na Windows jest głównym targetem, chociaż wersja Linux też może powstać. Nie będzie klasy „Wiedźmina” (czyli kolesia z mieczem/mieczami i magią), ale twórcy zapewniają, że magiczne postacie będą równie ciekawe. Większość skinów będzie można zdobyć normalnie poprzez „granie w grę”. Będą istnieć klasy z niewidzialnością, ale tylko tymczasową. Długość levelowania postaci ma być "zwyczajna" w porównaniu do innych gier MORPG (nie za krótka, nie za długa). 


Czego się nie dowiedzieliśmy: czy gra dostanie polską wersję językową, jaki będzie model biznesowy i kiedy ruszą zamknięte testy? 

https://corepunk.com/en/

UPDATE: poniżej znajdziecie stare i nowe informacje z Corepunk, zebrane przez polskie Community (link do ich Discorda). Dziękujemy!


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube