Nowe informacje z Aion 2: max level, dungeony, PvP
Dodany przez guru 4 dni temu
22 3280

Wiemy już, kiedy wystartuje Aion 2 (19 listopada - premiera w Azji), wiemy, jak będzie wyglądał tutejszy model Free-To-Play (szczegóły), wiemy również, że gra będzie wolna od automatycznej walki.
Ale co jeszcze? Oto zbiór kolejnych informacji z Aion 2:
- NCSoft jeszcze raz potwierdziło, że Aion 2 to przede wszystkim produkt na PC
- Wersja PC dostanie własny interfejs, wersja mobilna inny
- Abyss Zone (wielka strefa PvP) będzie otwarta przez 7 godzin tygodniowo
- Czas w Abyss Zone będzie można wydłużyć poprzez specjalne przedmioty (P2W?)
- Res Stones (kamienie do ożywania) będą możliwe tylko w PvE, gracz zabity w PvP przez drugą frakcję „nie wstanie”
- Dungeony będą głównym źródłem progresji postaci
- Możliwa jest natychmiastowa teleportacja do lochów
- Zdobycie max lvl zajmie casualowemu graczowi około trzech dni
- Ale hardkorowcy (nolife-y) osiągną level cap w jeden dzień
- W Guild Hallach można eksponować osiągnięcia, statuetki nagród oraz inne rzeczy
- Wierzchowce będą mogły zostać naszymi zwierzątkami (petami)
- Granie altami nie będzie potrzebne ani konieczne (chyba że - cytat - „macie dużo wolnego czasu”)
- Elyosi i Asmodianie są teraz do siebie bardziej podobni (choć nadal występuje jasny podział na dwie wrogie frakcje)
Na koniec łapcie materiał z rozgrywki PvP. To pierwszy gameplay z Aion 2 pokazujący walki gracz vs gracz.