Nowe informacje z obozu Tarisland - czyli MMORPG w stylu World of Warcraft
Jesteśmy coraz bliżej premiery Tarisland – multiplatformowego MMORPG w stylu World of Warcraft.
Niedawno ruszyła oficjalna wstępna rejestracja, więc wychodzi na to, że debiut gry to kwestia dwóch najbliższych miesięcy. Czekamy…
W międzyczasie na Discordzie oraz Facebooku, twórcy Tarisland odpowiadają na pytania fanów i dzielą się najważniejszymi informacjami na temat swojej gry. Czego się dowiedzieliśmy?
- Potwierdzono usunięcie (przynajmniej częściowe) gender-locka
- Funkcja zmiany rasy/klasy? Obecnie nie ma takich planów
- Trwają prace nad zawartością PvPvE (czyli walka z potworkami i graczami na jednej mapie)
- Będzie też zawartość dla solo graczy (np. Universal Hall)
- Tarisland będzie miał 2-3 duże sezony (dodatki) w roku
- Każdy “sezon” będzie zawierał po 4 nowe dungeony i 4 nowe rajdy
- Tarisland będzie miał bitwy PvP na dużą skalę, rozważany jest tryb Serwer vs Serwer
- Tarisland nie będzie nas jednak zmuszał do PvP, możemy całkowicie poświęcić się zawartości PvE
- “Punkty przyjaźni” otrzymamy za grupowe aktywności PvE w ramach gildii (co potem przełoży się na nagrody dla graczy/gildii)
- System Zwierzaków pojawi się kilka miesięcy po premierze
- Tarisland będzie posiadał także mini-gierki
- “Nie będzie bezpośredniego handlu między graczami. Wszystkie transakcje muszą być przeprowadzane za pośrednictwem Trade Center.”
- Będzie cross-save pomiędzy PC a Mobile.
- Nie będzie jednak obsługi kontrolera.
- Nasz progress pomiędzy sezonami nie będzie resetowany. Nowy sezon będzie zawierał nowe wątki fabularne, lochy, rajdy, funkcje rozgrywki i lepszy sprzęt.
A jak twórcy Tarisland zamierzają zarabiać n grze?
Głównymi źródłami przychodów gry będą kosmetyki, subskrypcje przepustki miesięcznej i przepustki bojowej. Te subskrypcje będą oferować ekskluzywne wyglądy oraz niewielką liczbę przywilejów i dodatków do zasobów, które nie wpływają na równowagę gry.
Przedmioty zakupione w grze za prawdziwą walutę nie zapewnią żadnych dodatkowych bonusów w rozwoju postaci.