Nowe przerobione Diablo 4 rusza 12 grudnia. W ten sam dzień co dodatek Path of Exile 2

Dodany przez guru 2 dni temu
47 9102
Nowe przerobione Diablo 4 rusza 12 grudnia. W ten sam dzień co dodatek Path of Exile 2

Blizzard musi się czuć niesamowicie pewnie, bo nowa przerobiona wersja Diablo 4 wraz z nowym „Sezonem Boskiej Interwencji” wystartuje 12 grudnia.

A przecież w ten sam dzień ruszy również nowy dodatek z nową ligą oraz nową klasą (Druida) w Path of Exile 2. No cóż, ktoś na tej bezpośredniej batalii straci i my już wiemy kto…

***

O przeróbce Diablo 4, czyli przeróbce end-game, przeróbce dropów czy przeróbce systemów ulepszania przedmiotów pisaliśmy już półtora miesiąca temu.

To, co zobaczymy 12 grudnia będzie innym Diablo 4. Lepszym Diablo 4, bo Blizzard postanowił zmienić, ulepszyć lub całkowicie przebudować główne elementy D4.

Przedmioty

  • Gruntowne zmiany w procesie zdobywania przedmiotów
  • Przebudowa zdobywania przedmiotów na różnych poziomach trudności
  • Rework Hartowania (Tempering) - możesz teraz wybrać konkretny afiks, który chcesz zastosować do swojego przedmiotu,
  • Rework Masterworking (Udoskonalania przedmiotów), które nie zwiększa już wartości atrybutów przedmiotu

Potwory

  • Ulepszone AI potworków: potwory będą lepiej reagować i dostosowywać się do walki
  • Afiksy potworów staną się potężniejsze
  • Grupy potworów będą się też rzadziej respawnoać, przez co trudniej będzie je wyeliminować jednym zamachem
  • Rzadkość przeciwników-czempionów została przeprojektowana
  • 20+ nowych afiksów dla elitarnych wrogów
  • Elity pojawiają się teraz ze sługami, którzy dziedziczą niektóre z ich afiksów

Rozgrywka

  • Zmian w sposobie, w jaki zdrowie oddziałuje z redukcją obrażeń i jak obliczane są te poszczególne statystyki
  • Większy nacisk na dostosowanie buildów pod kątem przeżywalności
  • Pancerz zmniejsza teraz wszystkie otrzymywane obrażenia, zarówno fizyczne, jak i niefizyczne
  • Nowy rodzaj Odporności na Obrażenia: Obrażenia Fizyczne
  • Kary do pancerza i odporności naliczane za poziomy udręki zostały usunięte
  • Umiejętności i węzły Paragonu są przeprojektowywane z uwzględnieniem tych zmian
  • Dodana zostanie nowa statystyka - Wytrzymałość
  • Leczenie miksturą jest teraz natychmiastowe i procentowe. Użycie mikstury natychmiast przywraca 35% całkowitego zdrowia
  • Zwiększono wartości regeneracji życia, życia po zabiciu i procentowego leczenia

Inne nowości

  • Nowy World Boss - Azmodan
  • Powrót Leaderboards (Tablic Wyników)
  • Pojawią się nowe unikaty dla każdej z klas
  • Nowa aktywność/wyzwanie PvE - Wieża
  • Nowy end-game’owy system ulepszenia przedmiotów - Sanctification (Uświęcenie)
  • Każdy „uświęcony” przedmiot zyskuje unikalne efekty, które mogą całkowicie zmienić jego potencjał (np. bonusowa legendarna moc, ulepszenie afiksu do większego afiksu, brak konieczności naprawiania itp.)

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Co do Sezonu „Boskiej Interwencji”, główną sezonową nowością będą Boskie Dary - specjalne esencje/moce do zdobycia i wyposażenia, które dzielą się na trzy komponenty (Reward, Purified Gift, Corrupted Gift) i które zapewniają nam wymierne korzyści (np. zwiększenie nagród w Helltide, premiera do obrony itd.)


47 Komentarzy


Ostatnie gry