Nowy Blade & Soul będzie wymagał dwa razy lepszego komputera!
Czekajcie… Czy NCSoft nie wspomniał czasem, że przesiadka z Unreal Engine 3 na Unreal Engine 4 nie wpłynie na wymagania sprzętowe gry? Że dzięki lepszej optymalizacji będziemy mogli cieszyć się nowym wyglądem Blade & Soul bez konieczności upgrade’owania komputera?
Cytat z ubiegłego roku:
The team is working on optimizing Blade & Soul from Unreal Engine 3 to 4 based on the goal of not having to increase the system requirements to play the game.
Teraz już wiemy, że ten ambitny plan, który od początku wydawał się niemożliwy do spełnienia, nie wypalił.
Nowy Blade & Soul (ten na Unreal Engine 4) spowoduje zwiększenie wymagań sprzętowych. I to znaczne!
Dotychczas B&S działał na takim komputerze (tabelka z oficjalnej strony gry):
Ale teraz – po przesiadce na UE4 – będziemy potrzebowali takiego sprzętu (tabelka z oficjalnej koreańskiej strony gry):
Lepszy procesor, lepsza karta graficzna, więcej RAMU, więcej miejsca na dysku twardym, nowszy system operacyjny.
Może po prostu NCSoft dostosowuje Blade & Soul to obecnych standardów. Przecież takie terminy jak "Dual-Core" w 2020 roku brzmią... niepoważnie:)