Nowy Blade & Soul (na Unreal Engine 4) nie zwiększy wymagań sprzętowych

Bs

NCSoft zapewnia nas, że transformacja Blade & Soul z Unreal Engine 3 na Unreal Engine 4… nie zwiększy wymagań sprzętowych gry. 

The team is working on optimizing Blade & Soul from Unreal Engine 3 to 4 based on the goal of not having to increase the system requirements to play the game. We also optimized the game to make use of system capabilities which were not possible before.

Przetłumaczyć? 

Nasz zespół pracuje nad optymalizacją Blade & Soul z Unreal Engine 3 do Unreal Engine 4. Naszym celem jest to, aby nie zwiększać wymagań systemowych. Zoptymalizowaliśmy również grę, aby wykorzystać możliwości systemu, które wcześniej nie były możliwe.

Trudno nam w to uwierzyć, ale jeśli to prawda… doświadczymy ładniejszego i dynamiczniejszego MMORPG, bez konieczności upgrajdowania kompa. Trzymamy za słowo!

Przy okazji dowiedzieliśmy się jeszcze kilku nowych rzeczy o Blade & Soul UE4: 

  • Walka stanie się bardziej dynamiczna i zręcznościowa
  • Pojawiają się nowe World Bossy
  • NCSoft chce rozszerzyć aktywności w otwartym świecie
  • W grze zadebiutuje także Mount System (wreszcie!)
  • Dynamiczna pogoda nie jest priorytetem, ale taki system prędzej czy później też trafi do B&S

Pierwsza część „nowego” Blade & Soul pojawi się jeszcze w tym miesiącu (w Korei Płd.), ale pełnoprawny produkt będzie gotowy dopiero w 2020 roku. Wtedy też powinna nastąpić premiera w Europie i Ameryce Północnej. 

Na koniec łapcie nowe wideo prezentujące B&S na silniku Unreal Engine 4: 

Zobacz także

14 komentarzy