Nowy ładniejszy Blade & Soul (na Unreal Engine 4) wyjdzie trochę później

Przeprowadzka Blade & Soul na silnik Unreal Engine 4 była zaplanowana przed Świętami Bożego Narodzenia. 23-24 grudnia południowokoreańska wersja gry miała otrzymać pierwszą część tej wielkiej aktualizacji.
Nic z tego nie wyszło.
Z powodu problemów (czyt. „w celu zapewnienia nam jak najlepszej jakości”) cały update został przesunięty w czasie (na bliżej nieokreślony termin).
Nie wiadomo, kiedy B&S dostanie upgrade. Być może w styczniu, być może w lutym, a być może dopiero na wiosnę.
Niestety są to również bardzo złe wiadomości dla anglojęzycznej odsłony Blade & Soul, bo opóźnienie w Korei Południowej, chcąc nie chcąc, wpłynie również na nas. Niby obiecywano nam, że w 2020 roku na pewno dostaniemy transformację na UE4, ale po tych rewelacjach może się to zmienić.
No nic, będziemy czekać.