Nowy MMORPG twórców Tibii prezentuje działanie systemu PvP (PK)

Player Killing (czyli po prostu PvP w otwartym świiecie) to bardzo ważny system w Tibii, który będzie również pełnił wiodącą rolę w Persist Online – nowym nadchodzącym MMORPG od twórców Tibii właśnie.
Nowy artykuł został poświęcony właśnie temu elementowi…
Świat Persist Online zawsze rozwijał się dzięki napięciu, nieprzewidywalności i nieustannemu niebezpieczeństwu, które może spotkać innego gracza, gdy najmniej się tego spodziewasz. Naszą wizją zawsze był otwarty świat PvP — gdzie każde spotkanie niesie ze sobą ryzyko.
Wszystko będzie związane z mechanimem Karmy. Zaczniemy od +5000 Karmy, a każde zabicie innego playera pozbawi nas pewnej ilości Karmy.
Im mniejsza Karma, tym większe konsekwencje. Na przykład:
- Większa utrata wytrzymałości
- Debuffy na obrażenia, HP, wytrzymałość, redukcję obrażeń i uniki
- Większa utrata PD: Stracisz więcej doświadczenia postaci po śmierci
- Kara za PD umiejętności
- Ograniczenie odradzania się
- Widoczność na kompasie: Gracze z dodatnią karmą mogą śledzić pobliskie postacie z ujemną karmą (opcjonalny przełącznik).
- Opóźnione zmartwychwstanie: Im niższa twoja karma, tym dłużej czekasz na odrodzenie.
- Każdy może cię zabić bez kary.
Ale nie wszystko stracone. Notoryczni zabójcy mogą znaleźć schronienie we Frakcji Czarnej Ręki, gdzie otrzymają dostęp do podstawowych NPCków z potrzebnymi funkcjami.
Persist Online planuje też ochronę nowych graczy (poniżej 10 lvl nie stracimy expa i ekwipunku) oraz wielokrotne kary za nękanie słabszych osób (10x większa strata za zabijanie low levelów).
Wierzymy, że nowy system PvP oparty na Karmie sprawi, że świat Persist Online będzie niebezpieczny, ale sprawiedliwszy. Choć dążymy do równowagi, wierzymy również, że prawdziwa sprawiedliwość w MMORPG opartym na PvP jest prawdopodobnie niemożliwa do osiągnięcia. Mimo to wiemy, że nie każdy ocalały czuje się dobrze w chaosie konfliktu między graczami.
Persist Online znajduje się obecnie w testach. Zapisy TUTAJ.