Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Dodany przez PefriX około 6 lat temu
6 4231
Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Już w tym miesiącu premierę będzie miało World of Tanks w wersji 1.0. Będzie to największa i najważniejsza aktualizacja technologiczna od czasu premiery tej jednej z najpopularniejszych gier na komputery osobiste. Gracze mogą już przetestować swój komputer pod kątem nowej grafiki, dźwięku i muzyki na http://wotencore.net/.

Samodzielny program enCore pozwala przetestować nowe rozwiązania już dziś i sprawdzić swój komputer osobisty. Można wybierać spośród trzech ustawień graficznych, wyboru rozdzielczości i antyaliasingu. Po uruchomieniu 3 minutowego testu, w takcie którego zobaczymy piękno aktualizacji 1.0, dostaniemy wynik punktowy oraz informację, w jakich detalach najlepiej będzie grać na posiadanym sprzęcie.

Nowy silnik graficzny o nazwie Core, który będzie napędzał World of Tanks w wersji 1.0 jest owocem 4 lat wewnętrznych prac studia tworzącego grę. Przechodząc na nową technologię, World of Tanks wykorzysta najnowsze efekty przetwarzania i renderowania grafiki, między innymi:

  • Zaawansowane oświetlenie (technologia globalnej iluminacji, która wiernie symuluje jak efekty świetlne odbijają się i załamują się w zależności od powierzchni, na którą padają)

  • Zmodernizowany teren (rozległe obszary, realistyczne tekstury, deformacje i efekty przemoczenia)

  • Responsywna woda (całkowicie nowy sposób renderowania wody, odkształcenia piany morskiej i efekty podwodne)

  • Różnorodna flora wolumetryczna (szczególne efekty interakcji między pojazdami i roślinami oraz transmisja światła),

  • Fotorealistyczne skyboxy i ruchome chmury nadają obiektom bardziej dynamicznego charakteru

  • Udoskonalone dynamiczne cienie (technologia Adaptive Shadow Maps)

  • Zniszczenia obiektów (technologia Havok)

  • Różnorodność nowych i ulepszonych efektów przetwarzania końcowego (Bloom, promienie bogów, aberracja chromatyczna i odbicie przestrzeni ekranu).

Istotną kwestią dla twórców jest również optymalizacja. Silnik Core zbudowano w ten sposób, że na komputerach o niskich specyfikacjach World of Tanks będzie działać lepiej niż obecnie. Tak przynajmniej twierdzą.

Wszyscy zainteresowani gracze są zaproszeni do trwających właśnie beta testów World of Tanks w wersji 1.0 pod tym adresem.

A polskiego drzewka technologicznego jak nie było, tak nie ma


6 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube