O Wurm Online będzie głośno. Duży sukces, nowi pracownicy, lepszy marketing gry...
Po co gry MMO(RPG) wchodzą na Steama? Żeby z niszowych produkcji stać się popularnymi produkcjami.
Tak jak Wurm Online, którego niedawna premiera na platformie Valve okazała się strzałem w dziesiątkę. Populacja aktywnych graczy wzrosła kilka razy, co z kolei spowodowało wielkie obciążenie serwerów, jak i samych deweloperów.
"Wzrost popularności zdecydowanie przekroczył nasze oczekiwania. Dlatego zamierzamy powiększyć zespół programistów, co powinno pomóc nam zwiększyć tempo rozwoju gry, wdrażania nowych funkcji, jak i naprawiania bieżących błędów
"Oprócz powiększania zespołu programistów, zamierzamy także rozszerzyć również nasze działania marketingowe. Mamy wiele pomysłów na wypromowanie gry w przyszłości, być może widzieliście już reklamy Wurm w sieci.".
Życzymy sobie, żeby każda gra wbijająca na Steama, notowała taki sukces jak Wurm Online. Już nawet nie chodzi o liczbę graczy, ale perspektywy przyszłość. Firma Code Club AB już snuje plany, co by tu nowego wprowadzić do Wurma.
Wurm Online to “ultimate sandbox MMORPG”. Totalna piaskownica, w której możemy robić, co chcemy, jak chcemy i kiedy chcemy. ArcheAge i RuneScape (także sandboxowe tytuły) to przy Wurmie pikuś.
Zagracie TUTAJ.