Oath zebrało prawie dwukrotność wymaganej kwoty na Kickstarterze
Wygląda na to, że na portalu w miarę regularnie będziemy pisali o Oath. To nie tak, że gatunek MMORPG łaknie nowości, a każdy nowy projekt jest na wagę złota, prawda? Coś chyba jednak jest w tych słowach, skoro ta indycza produkcja potrzebowała 35 tysięcy dolarów na Kickstarterze, a zebrała prawie dwukrotność tej kwoty. Dokładnie 67 749 dolarów.
Nie jest to żadna, rekordowa kwota. Nie umywa się do tego, co zebrał Star Citizen, czy Ashes of Creation. Z drugiej strony deweloperzy nie robią Oath od podstaw za pieniądze ze zbiórki – mają one służyć jedynie, jako dodatkowy zastrzyk finansowy. I dobrze, bo jest szansa, że projekt ujrzy światło dzienne w niedalekiej przyszłości, co ciężko powiedzieć o jego kolegach.
Dzięki dodatkowym finansom wiemy, że Oath otrzyma zmienne warunki pogodowe oraz oceaniczną zawartość. Nie udało się zebrać funduszy na system farmerski czy zaawansowane wojny kontynentów, ale coś czuję w kościach, że z czasem i to dostaniemy.
Oath działać będzie na Unreal Engine 4 oraz Spatial OS. Produkcja dostępna będzie w modelu Free-to-Play, ma mieć charakter sandboksowy oraz tworzona jest przez pięcioosobową ekipę Ready-Up Studios. Na grafikę macie nie zwracać uwagi, bowiem jest tymczasowa.
Co o samej produkcji wiemy na pewno? Siedem klas postaci, brak gener-locka, tryby PvP, ale większość zawartości skoncentrowana na PvE – dungeony oraz rajdy. Pierwsze testy alfa planowane są na czwarty kwartał 2019 roku. Nie, żaden to next-gen, spokojnie :).
Moim zdaniem
Jak wyczytałem, grafika Oath zmienić się ma na bardziej realistyczną. Przyznam szczerze, że nieco mi szkoda, bo obecny styl zdecydowanie bardziej mi odpowiada. A Wam?