Od Dual Core do i5. Od 2 GB do 8 GB ramu. Kingdom Under Fire 2 diametralnie zwiększa swoje wymagania

To tak w ramach ciekawostki, bo na Kingdom Under Fire 2 czekamy od 2012 roku… i doczekać się nie możemy. Poza krótkim epizodem z Closed Betą na wersji SEA (później zablokowali nam wejście), nigdy nie było nam dane pograć w tego, co by nie mówić, fajnego MMORPG.
KUF2 od samego początku chwalił się zaskakująco małymi wymaganiami sprzętowymi. Na tym właśnie zbudowano cały hype. 1000 chłopa na ekranie, słabiutki komputer, a my mogliśmy się cieszyć płynną, pozbawioną slajdów zabawą.
To jednak przeszłość. Spójrzcie na stare wymagania gry:
A teraz na te nowe (pochodzą z tajwańskiej wersji):
Zamiast Dual Core, procesor i5. Zamiast 2 GB pamięci RAM – 8 GB. Zamiast grafiki za 100 złotych – grafika za 700 złotych. Nie mówiąc o tym, że na Windows XP już nie pogramy.
Ale wiecie co jest w tym najdziwniejsze? Nie jest planowany żadny upgrade grafiki, przynajmniej nic o tym nie wiadomo. Zwiększamy wymagania i już.