ODIN: Valhalla Rising podbija Koreę Południową

ODIN: Valhalla Rising nie wygląda tak jak sobie tego życzyliśmy (auto-play, auto-quest, niefunckjonalna wersja PC), ale ogólna kondycja gry jest fantastyczna.
Po kilku dniach od premiery ODIN jest najpopularniejszą i najbardziej dochodową grą w Korei Południowej. Nowe dzieło Kakao Games zdominowało sklepy Google Play i Apple Store, osiągając niesamowite wyniki (finansowe).
Analitycy oszacowali, że w ciągu 48 godzin od startu ODIN: Valhalla Rising wygenerował (z mikrotransakcji) około 15 miliardów Wonów, co w przeliczeniu na PLN daje… 50 milionów złotych.
50 mln złotych w dwa dni i tylko jednego rynku – można to chyba uznać za sukces.
Późniejsze prognozy także są optymistyczne. ODIN: Valhalla Rising ma zarabiać do końca tego kwartału (1 lipca – 30 września) po 1 miliard Wonów dziennie (3,3 mln zł).
(wszystkie serwery full)

Liczba użytkowników także dopisuje. Cztery miliony wstępnie zarejestrowanych osób przełożyły się na ponad 40 pełnych serwerów. W pierwszym dniu dodano cztery nowe światy, w drugi dzień – pięć światów, a wczoraj trzy kolejne.
Globalna wersja ODIN: Valhalla Rising jest potwierdzona i prawdopodobnie przybędzie na przełomie 2021 i 2022 roku.