ODIN: Valhalla Rising wystartował miesiąc temu. Oto plan rozwoju gry

29 kwietnia, po trzech latach długiego czekania, ODIN: Valhalla Rising zadebiutował w Europie i Ameryce Północnej.
Od tego momentu słyszeliśmy jedynie o “poprawianiu” gry oraz otwieraniu nowych serwerów (w celu rozładowania napięcia). A nowości? Te dopiero nadejdą…
Kakao Games opublikowało właśnie Mapę Drogową na najbliższe miesiące, która obejmuje rzeczy, które trafią do ODIN w najbliższym czasie. Czego się spodziewać?
Shadow Fortress – dungeonu z opcją PK (PvP), Void Summoning – wydarzenia z bossem i nagrodami, Domain Conquest – wielkich bitew pomiędzy gildiami, World Dungeonu, nowych przedmiotów kosmetycznych, a poza tym masy eventów związanych z pierwszymi 100 dniami ODIN: Valhalla Rising.
Szczegóły TUTAJ.
ODIN: Valhalla Rising to darmowy multiplatformowy (PC + Mobile) MMORPG, który jest o tyle interesujący, że zabiera nas do świata nordyckiej mitologii.
Mamy tu otwarty świat z legendarnymi krainami (Midgard, Jotunheim, Niflheim, Alfheim), dungeony, gildie, World Bossy, cross-serwerowe bitwy PvP, no i cztery bazowe klasy, które dzielą się jeszcze na dwie dodatkowe specjalizacje/subklasy.