Oficjalna premiera ROBOCRAFT, który swoją początkową popularność zawdzięcza dwóm polskim YouTuberom

Tak, to już dzisiaj. Po trzech latach od rozpoczęcia Early Access ROBOCRAFT dostaje wersję 1.0, co równa się oficjalnej premierze gry!
Cofnijmy się jednak w czasie. Tak do drugiej połowy 2013 roku, kiedy dwójka polskich YouTuberów (Wonziu i Moskit) nagrała gameplaye z ROBOCRAFTA, co spowodowało ogromny napływ osób z naszego (i nie tylko naszego) kraju. Było ich tak wiele, że twórcy musieli przez zwiększać pojemność serwerów. O ile pamiętam, to jeden z nich dostał dożywotni zapas bonusów i prezentów w grze. Właśnie za popularyzację gry.
A jak ROBOCRAFT sprawuje się dzisiaj? Całkiem nieźle. 10 milionów graczy, 72% pozytywnych recenzji na STEAM, i CCU na poziomie 4-6 tysięcy równocześnie zalogowanych osób. Jak na grę MMO, która nie ma za sobą znanej firmy i milionów dolarów budżetu, jest to całkiem dobry wynik.
Wersja 1.0 przyniesie sporo nowości (pełny patch note znajduje się w tym miejscu), ale fani ROBOCRAFTA czekają pewnie tylko na swoje prezenty. Będą one uzależnione od momentu stworzenia konta. Im wcześniej rozpoczęliście przygodę z tym MMO, tym lepsze nagrody otrzymacie.