Ogromna aktualizacja w Overwatch z systemem LFG i zmianami u Symmetry
Trochę musieliśmy czekać, ale Blizzard wreszcie wprowadził najnowszy pakiet zmian do Overwatch. Paczka jest wyjątkowo duża, jednak wprowadza odpowiednią ilość nowości.
Po pierwsze, teraz możemy już nie tylko zgłaszać negatywne zachowania u graczy. Możemy również pokazać, że dany osobnik wyróżniał się na tle reszty, czy odznaczał pozytywną postawą lub był pomocny. Wszystko dzięki systemowi „Endorsements”, który został świeżo wprowadzony.
Za otrzymywanie takich wyróżnień (a raczej gromadzenie ich) będziemy otrzymywali drobne nagrody, więc teoretycznie warto wykazywać się kulturą osobistą (zawsze warto!). Do tego Overwatch wzbogacił się o funkcję Looking for Group, dzięki której możemy dobrać sojuszników pod własne preferencje. Jeśli zatem zawsze brakuje Wam członka drużyny piastującego funkcję wsparcia/supporta, poszukajcie go za pomocą LFG!
To nie wszystko. Sporo postaci otrzymało mniejsze lub większe zmiany, o czym poczytacie tutaj. Niemniej gwiazdą tej aktualizacji jest Symmetra, która załapała się na sporo modyfikacji. Jej automatyczny atak (LPM) już nie „przykleja” się do celu. Zamiast tego Symmetra ma prostą wiązkę lasera, która smaży przeciwnika.
Alternatywny strzał (LPM) nadal wypuszcza energetyczny pocisk, ale nie przebija się on przez cele. Zamiast tego zwiększono jego szybkość oraz dodano eksplozję po trafieniu w przeciwnika.
Małe wieżyczki ochronne Symmetry są teraz ustawiane jak pocisk – bohaterka strzela nimi, a one rozstawiają się tam, gdzie trafi. Do tego ma ich tylko trzy, ale zadają większe obrażenia, mocniej spowalniają oraz są bardziej wytrzymałe (zwiększone HP z 1 do 30!).
Teraz najciekawsza nowość. Portal Symmetry, który do tej pory był jej superzdolnością (a potem alternatywną superzdolnością) został przeniesiony na miejsce zwykłej umiejętności. Do tego wejście do portalu nie jest już automatycznie ustawiane w sojuszniczym spawnie. Zamiast tego Symmetra stawia jeden portal (maksymalnie 25 metrów od siebie w linii prostej), a drugi ustawia się przed bohaterką.
Portal trwa krócej, do tego ma mniej życia, ale przechodzić przez niego może więcej obiektów. Przykładowo eksplodujący mech D.Vy, czy mordercza opona Złomiarza.
Co zatem z ulti Symmetry? Tworzy ogromną barierę, która dzieli całą mapę. Ta tarcza ma 5 tysięcy punktów życia i rozstawia się niemal natychmiastowo.
Na koniec wspomnę, że mapa Horizon Lunar Colony załapała się na modyfikacje. Całość znajdziecie tutaj.