Omni będzie unikatową grą... MMOSSL
Uwaga, rozszyfrowujemy skrót MMOSSL:
M – Massively
M – Multiplayer
O – Online
S – Shooter
S – Slash
L – Loot
Omni to „massively multiplayer online shooter slash loot game”, który ma być czymś unikatowym na rynku. Tak przynajniej twierdzą producenci, ale oni nie są w tej kwestii obiektywni. Z naszej strony proponujemy zachowanie dystansu…
Najważniejszym elementem Omni będzie annihilcja (slashowanie) mobków. Całych hord mobków, bo zazwyczaj będziemy się mierzyć z dziesiątkami przeciwników, zbierając potem loot z ich ciał.
Omni ma zaoferować wciągające wydarzenia PvE (coś jak dynamic eventy w GW2), które będą miały swoje konsekwencje w dalszej rozgrywce.
Gracze mogą przejąć kontrolę nad zarażonymi rojami miastami, zabijając cały rój na terytorium miasta.
Kiedy tak się stanie, wszyscy na serwerze będą czerpać z tego korzyści, bo uzyskamy dostęp do większej ilości zadań, lochów i nie tylko. Gdy miasto jest pod kontrolą graczy, rój próbuje najechać je podczas losowych wydarzeń i ponownie przejąć kontrolę nad nim. Jeśli gracze utracą miasto z powodu roju, wszyscy sprzedawcy, zleceniodawcy zadań i specjalne lochy staną się niedostępne.
Brzmi ciekawie, prawda?
Omni cały czas znajduje się w produkcji. O premierze jeszcze niewiele wiadomo, chociaż twórcy powoli przygotowują się do debiutu Founder’s Packów.