Opłacało się wypuścić Gwinta na urządzenia mobilne
Można powiedzieć, że niedawna premiera „Wiedźmińskiej Gry Karcianej” na urządzenia z iOS-em była strzałem w dziesiątkę.
CD Projekt Red pochwalił się właśnie – w swoim raporcie finansowym za ostatni kwartał – że od mobilnej premiery wersji, prawie 70% wszystkich przychodów generowanych przez Gwinta pochodzi właśnie z iOS.
Jeszcze raz potwierdza się, że mobilne gry - małym kosztem - mogą przynieść ogromne zyski.
Bardzo cieszy nas pozytywne przyjęcie obu premier przez graczy, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, iż to nasze pierwsze produkcje na te platformy. Warto przy tej okazji wspomnieć, że po pierwszych trzech tygodniach od premiery Gwinta na iOS – 68% naszych przychodów z gry pochodziło właśnie z tej platformy
Gratulacje. Gwint jak mało która gra zasługuje na większe pieniądze, a co za tym idzie większą popularność. Nie tylko ze względu na wiedźmińskie korzenie, ale także uczciwy model F2P (mikrotransakcje nie są inwazyjne, a wszystko możemy zdobyć z poziomu gry).
Zagracie TUTAJ.