Ostatni duży MMORPG, który porzuca starą technologię…
Praktycznie wszystkie największe produkcje MMORPG na świecie (przez World of Warcraft, Final Fantasy XIV, Elder Scrolls Online, Guild Wars 2 itd.) już dawno temu porzuciły 32-bitowe wersje Windowsa.
To samo czeka również RuneScape.
Chcieliśmy poinformować z wyprzedzeniem o niektórych zmianach, które pojawią się w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
W niedalekiej przyszłości RuneScape przestanie obsługiwać 32-bitowe kompilacje systemu Windows oraz karty graficzne, które nie obsługują OpenGL 3.0.
Czasami musimy podjąć decyzję o zaprzestaniu aktywnego wspierania starszego sprzętu, ponieważ dalsze wsparcie kosztuje czas i wysiłek związany z rozwojem. To sprawia, że testowanie jest bardziej skomplikowane i ogranicza naszą możliwość ulepszania gry w innych obszarach.
Ta “zmiana” nie będzie miała jednak wpływu na całą społeczność RS… no prawie całą. Aż 99% tutejszych osób – zgodnie ze słowami Jagex – spełnia nowe warunki użytkowania RuneScape.
A co z 1% użytkowników? Mówimy o jakichś hipsterach, którzy żyją mentalnie w 2010 roku i którzy raczej nie grają poważnie w RS. Raczej nie musimy zaprzątać sobie nimi głowy.
Szczegóły TUTAJ.