Oto gra MMORPG, która zarabia więcej niż LoL, WoW, World of Tanks i Fortnite
Znowu możemy być dumni. Produkcja MMORPG – kolejny raz – zajęła pierwsze miejsce w comiesięcznym zestawieniu Najlepiej Zarabiających Gier (Online) na świecie.
I wcale nie chodzi tutaj o World of Warcraft, Elder Scrolls Online czy Guild Wars 2, ale Dungeon Fighter Online, który jest absolutnym hegemonem na (azjatyckim) rynku. Zarobił i wciąż zarabia tam wiele miliardów dolarów, gromadząc tak ogromną liczbę graczy, o jakiej reszta producentów może tylko pomarzyć (ponad 500 mln zarejestrowanych użytkowników).
Najdziwniejsze jednak, że anglojęzyczna wersja gry (do zagrania TUTAJ) wcale nie jest taka popularna. Naszych playerów widocznie nie interesuje taki typ rozgrywki, a szkoda…
Dungeon Fighter Online okazał się lepszy od League of Legends, CrossFire i chińskiego Fantasy Westward Journey Online II. Król WoW, pomimo debiutu Battle For Azeroth, znalazł się dopiero na czwartym miejscu. Dalej mamy PUBG-a, Monster Hunter World, Fortnite Battle Royale, World of Tanks, a stawkę zamyka CSGO.
Warto też zwrócić uwagę na konsolowe zestawienie, gdzie dotychczasowy lider - Fortnite Battle Royale - musiał uznać wyższość Destiny 2 (zasługa nowego dodatku).
Co do mobilnego TOP10 – praktycznie bez zmian. Rządzą tam azjatyckie clickery, MOBY i Battle Royale, chociaż Pokemon Go wrócił do TOP3.