Oto (kolejne) powody opóźnienia Bless
.jpg)
AeriaGames dała się dotychczas poznać, jako bardzo „szybka” firma. Szybka zapowiedź, szybka Closed Beta i jeszcze szybsza Open Beta. Wszystko zamykało się zazwyczaj w 2-3 miesiącach, nie dłużej.
Z Bless jest jednak inaczej. To ogromny MMORPG z ogromnym contentem, który wymaga ogromu pracy. Dlatego też premiera została przesunięta na 2017 rok. W najnowszym komunikacie dowiadujemy się jednak o dwóch innych powodach opóźnienia. O dziwo, nie jest to tylko tłumaczenie gry z koreańskiego na angielski.
1. Optymalizacja
2. System walki
Koreańska wersja gry nadal pracuje nad tymi elementami, dlatego AeriaGames chce poczekać i wydać u nas jak najlepszy i jak najbardziej dopracowany produkt. Może i dobrze, bo optymalizacja Bless leżała i kwiczała. Lepiej to dopracować, niż narażać się na (nie)potrzebny hejt.