Oto w czym Bless będzie lepszy od Black Desert, AIR i reszty "next-genów"

Bless 1

Wczoraj na pewnej amerykańskiej stronie pojawił się wywiad z Panem Jae-hoon Jeon, który pełni funkcję Game Directora Bless. Padło wiele ciekawych pytań…

… gorzej było z odpowiedziami. Pan Jeon omijał gorące tematy, fundując nam gadkę-szmatkę, która niczego nowego nie wnosiła do dyskusji. Nie poznaliśmy również modelu płatności, jaki przyjmie Bless. 

Najciekawszy fragment dotyczył chyba konkurencyjnych MMORPG-ów. Dziennikarz zapytał o, w jaki sposób Bless ma zamiar walczyć z Black Desert czy AIR. 

Jednym z kluczowych obszarów, który wyróżnia Bless, jest nasz system walki. W zależności od wyboru, postacie Bless mogą mieć własny styl i tryb walki, nawet jeśli noszą ten sam sprzęt i mają ten sam poziom. 

Ponadto, prawie wszystkie potwory w grze można oswoić jako zwierzaka lub wierzchowca. 

Nie można też zaopomnieć o "wojennym" contencie. Bless posiada element RvR, który zachęca graczy do walki w otwartych grupach, jak również na instancję pola walki 100vs100, gdzie gracze mogą łatwo uzyskać dostęp i uczestniczyć w wielkich pojedynkach. Pojawi się również system PVP na dużą skalę, który będzie rozgrywał się w powietrzu lub pod wodą. Wkrótce udostępnimy więcej informacji na ten temat.

Trafili w dziesiątkę. Ostatnie gry MMORPG tzw. „next-geny” traktują system PvP jak trędowaty. Co innego Bless, który zamierza stworzyć z tego jeden ze swoich najmocniejszych atutów. 

Niech już tylko wydadzą grę… 

30 komentarzy