Overwatch 2 zmienia detal mapy, aby bezdomnym było lepiej
Ach, weekend, więc człowiek może wyluzować, zrelaksować się i podzielić z (pozostałymi jeszcze) czytelnikami prawdziwą głupotą, jaką jest informacja o drobnej zmianie na mapie Overwatch 2. Oryginalnie ławki na mapie Midtown miały podpórki, więc nie dało się na nich rozłożyć swobodniej, tylko każdy miał określoną ilość miejsca. Jak się dzisiaj dowiedziałem, takie projektowanie ławek nie jest przypadkowe – ma ono uniemożliwić bezdomnym okupowanie ich (rozkładając się na nich/śpiąc).
To ponoć celowy design architektów, ale nie mnie oceniać czy artyści Blizzarda wiedzieli o tym, czy nie, gdy przenosili takie ławki do Overwatch 2. Zakładam, że nie mieli o tym pojęcia/nie brali tego pod uwagę, a raczej skoncentrowali się na futurystycznym/nowoczesnym wyglądzie, ale mogę się oczywiście mylić. No więc pojawiła się osoba, która podczas pierwszej bety gry zwróciła uwagę na ten detal i postarała się nagłośnić sprawę.
Całość trafiła do Blizzarda, który podczas drugiej bety Overwatch 2 (która niedawno ruszyła) zmienił ławki w Midtown. Drobna zmiana wizualna w żaden sposób nie wpłynęła na aspekt gameplay’owy tego pola bitwy, a została przywitana z radością przez część osób. Dzięki temu bezdomni mają teraz lepiej w Overwatch 2.
Nie wiemy tylko, czy faktycznie jacyś są w tym futurystycznym uniwersum. Póki co na filmikach ich nie widzieliśmy, a podczas grania miasta są puste – brakuje jakichkolwiek NPC. Blizzard mógł zatem bronić się, że zwyczajnie w jego wizji bezdomni nie istnieją, ale wybrali (rozsądniejszą) drogę, czyli drobną zmianę wizualną. A ja dzięki temu dowiedziałem się, czemu niektóre ławki wyglądają tak, a nie inaczej. Miłej niedzieli Wam życzę!