Overwatch w przyszłym miesiącu skończy sprzedawać lootboxy

Dodany przez PefriX ponad rok temu
3 1344
Overwatch w przyszłym miesiącu skończy sprzedawać lootboxy

Blizzard świętuje 6 lat ogólnoświatowego eskortowania ładunków, zaciekłej rywalizacji na polu bitwy i walki za przyszłość, która jest dopiero początkiem w Overwatch. By uczcić ostatnią odsłonę tego trzyczęściowego wydarzenia, deweloperzy odblokowują skarbiec ze skórkami i przywracają stylizacje, które mogły Wam umknąć – a niektóre z wyjątkowymi zmianami. Popiszcie się przed wrogami limitowanymi stylówkami. Dostępne będą m.in.. Otagowana Smuga, Studentka D.Va, Genjiman Genji i nie tylko.

Zdobywajcie i kupujcie rocznicowe skrzynki z łupami w trakcie wydarzenia! Każda może zawierać elementy z poprzednich wydarzeń rocznicowych i sezonowych, więc nie przegapcie szansy na zdobycie skórek, które od dawna macie na oku. Pamiętajcie, że po zakończeniu wydarzenia Rocznicowy remix, cz. 3, 30 sierpnia, skrzynki z łupami nie będą już dostępne do zakupu. 

Po zakończeniu wydarzenia nadal możliwe będzie zdobywanie standardowych skrzynek z łupami, ale zwyczajnie nie znajdziecie ich w Item Shopie do zakupu za realne pieniądze. Skrzynki z łupami otworzą się automatycznie przed premierą Overwatch 2. Warunki użytkowania wirtualnej waluty Overwatch obowiązują w Overwatch 2.

W ramach obchodów rocznicy odblokowane zostaną również sezonowe Rozróby, dzięki czemu powrócą ulubione tryby graczy z poprzednich wydarzeń.  Oprócz uwielbianych przez fanów skórek legendarnych powróci kilka wyjątkowych stylówek z poprzednich okolicznościowych wyzwań Overwatch. 

Nie udało Wam się ich zdobyć za pierwszym razem? Teraz macie szansę dodać je do swojej kolekcji. Bawcie się w Szybkiej grze, Rywalizacji lub Salonie gier, aby odblokować graffiti, portrety gracza i stylowe skórki takie jak Komiks dla Smugi, Marammat dla Symmetry i Kyogisha dla Hanzo. Co tydzień czekają nowe nagrody!

Impreza już ruszyła, więc macie czas do 30 sierpnia, aby się obłowić.


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube