Paladins już ponad 8 miesięcy tkwi w Early Access
Już jakiś czas temu (14 dni!) ujawniono plany na przyszłość Paladins. Zatem odświeżam ten wątek, bowiem niektórzy z Was może są zainteresowani czymś innym, niż tylko „kolejną, skopiowaną postacią”.
Czego zatem powinniśmy spodziewać się od tego tytułu w niedalekiej przyszłości? Systemu Mastery i związanych z nim nagród. Działać ma jak np. w League of Legends, czyli za długotrwałe granie jedną postacią będziemy otrzymywali łakocie. Pierwsze zalążki tej funkcji już zostały wprowadzone do gry.
Dalej możemy oczekiwać poprawionych gier rankingowych, by przegrane nie były tak dotkliwe, oraz aby przeciwników dobierało rozsądniej. O naprawianiu bugów nie ma co wspominać – wszyscy obiecują zrobić z nimi porządek, a nowe pojawiają się cały czas ;)
Co do wydawania nowych bohaterów, co 3 aktualizacje Paladins będzie wzbogacało się o 2 herosów. W okolicach sierpnia produkcja powinna mieć w swoim panteonie około 30 postaci i dopiero wtedy zwolni tempo. Gry rankingowego otrzymają możliwość banowania, a nowi bohaterowie będą wychodzić raz na miesiąc, do końca 2017 roku.
Otrzymamy przynajmniej jeden nowy tryb PvP oraz powróci PvE/kooperacja w odmienionej formie. Co ciekawe, deweloperzy zarzekają się, że Paladins zostanie wzbogacone o fabułę. Tak, jest to bodajże jedyny element traktowany po macoszemu. Kwestią dyskusyjną, czy jest to coś potrzebnego dla tego typu gry.
Prócz tego zmiany w legendarnych kartach oraz spore inwestycje w e-sport. Teraz pozostaje czekać, jak to wszystko wyjdzie w praniu.