Paladins przywraca mapy, które sprawiały ostatnio problemy
Paladins zostało zaktualizowane o aktualizację społecznościową – nowy, eksperymentalny rodzaj aktualizacji, zaprojektowany tak, aby spełniać różne potrzeby społeczności graczy pomiędzy większymi aktualizacjami. Aktualizacja ta ma na celu zajęcie się różnymi problemami, na które zwróciła nam uwagę społeczność graczy pod koniec 2022 roku i w trakcie Powstania.
Bunt Furii, czyli jedno z lubionych wydarzeń z przeszłości Paladins, powraca w postaci trybu ograniczonego czasowo – dostępnego w każdy weekend aż do końca Powstania. Drużyna, która pierwsza dotrze na górę i zniszczy znajdujące się tam serce, otrzyma wzmocnienia do swoich arcyzdolności w następującym po wyścigu deathmatchu. To nieco odnowiona wersja trybu, w której możliwy jest wybór dowolnego czempiona i z możliwością doboru talii.
Z powodu błędów powodujących zawieszanie się gry, Hi-Rez musiało zablokować dwie z trzech map trybu „Ładunek” wkrótce po wprowadzeniu Powstania. Udało się rozwiązać te kwestie, więc tryb Ładunek znowu ma wszystkie trzy mapy w swojej rotacji – i będzie dostępny na konsolach Nintendo Switch.
Dodano również nową kategorię elementów estetycznych – ekrany końcowe! Będą to grafiki, które będą wyświetlane po zakończeniu gry, zanim jeszcze nastąpi przeniesienie do lobby końca meczu. Pierwsza fala tego typu dodatków zawiera wszystkie domyślne grafiki czempionów, które triumfalnie powracają do gry. Znalazło się również miejsce na poprawki w balansie i kilka innych drobnostek. Szczegóły znajdziecie tutaj.